Filiżanka do cappuccino ze spodkiem Kahla COUTURE Gold 250 ml

ZESTAW_COUTURE_GOLD Kahla Kahla
52.00 PLN
Tego produktu nie ma już w naszej ofercie. Został wycofany.

Specyfikacja i dane techniczne

Kod producenta
ZESTAW_COUTURE_GOLD
Wymiary
Pojemność filiżanki: 250 ml
długość spodka: 16 cm
Materiały
Porcelana

Opis produktu

Przyjemna w dotyku filiżanka do cappuccino, która wydobędzie jego prawdziwy smak i pozwoli nam się rozkoszować chwilą przyjemności. Opływowa linia brzegowa ust, wyprofilowany uchwyt i piękny, złocisty ornament, który dodaje jej szykownego wyglądu. W zestawie ze spodkiem.

Naczynia eleganckiej kolekcji Kahla Couture to idealne połączenie bogatego wzornictwa, przyjemności dotyku porcelany i efektu, jaki na zastawionym stole tworzą poszczególne naczynia. Nie bez powodu mottem tych porcelanowych dzieł są słowa: „Luksus ma jedno imię: Kahla Couture!”.

Kolekcja: Kahla COUTURE

Zobacz kolekcję

Marka

Fabryka Kahla od ponad 160 lat wytwarza porcelanowe cuda w niemieckiej Turyngii. Porcelana dla zmysłów - takim hasłem dziś charakteryzuje swoje produkty. Bogata oferta zróżnicowanych linii sprawia że klienci z całego świata znajdują w niej przedmioty idealnie dopasowane do swojego stylu. Świetności form towarzyszy rzadko spotykana jakość wykonania i użycie najlepszych innowacyjnych technologii. Kahla produkuje wyłącznie w Niemczech i zwraca baczną uwagę na aspekty ekologiczne.

Sklep Czerwona Maszyna prowadzi wyprzedaż stanów magazynowych marki - zapraszamy do zakupu pełnowartościowych produktów w atrakcyjnych cench!

Projektant

Barbara Schmidt pecjalizuje się w projektowaniu porcelany. Jej prace charakteryzują się minimalistycznymi formami oraz bardzo subtelnym wykończeniem. Najczęściej sięga po jasną, stonowaną kolorystykę. Od 1991 r. współpracuje z marką Kahla, tworząc przedmioty, który zyskują miano ponadczasowych. Jej zdaniem dobry produkt wymaga zaangażowania w jego realizację oraz skupienia się na oczekiwaniach potencjalnego klienta. Schmidt inspiruje się skandynawskim stylem, japońską tradycją rzemieślniczą oraz swoimi własnymi obserwacjami. Bada zwyczaje i nawyki żywieniowe, aby w pełni zrozumieć potrzeby i oczekiwania klientów.

Opinie

0,0 średnia ocena klientów
0 0 5 0
Ten produkt nie posiada jeszcze opinii.
Bądź pierwszym i Dodaj własną opinię