Kubek Kahla touch! FIVE SENSES Spring Time 350 ml, zielony

394605A26877 Kahla Kahla
17.16 PLN

Special Price 17,16 zł

Normalna cena: 42,90 zł

Najniższa cena w przeciągu 30 dni przed promocją: 25,70 zł
Dostawa od 16,00 zł
Wysyłka: w następnym dniu roboczym. Produkt dostępny w magazynie
Dostępne tylko: 2 szt. Więcej nie będzie.
Zamów przez email bok@czerwonamaszyna.pl

Specyfikacja i dane techniczne

Kod producenta
394605A26877
Wymiary
Pojemność 350 ml
wysokość 11 cm
Materiały
Porcelana
Zastosowanie

Opis produktu

Piękny, optymistyczny kubek o tematyce wiosennej Kahla touch! FIVE SENSES Spring Time. Wysokiej jakości porcelana została otoczona miękką, zieloną tkaninową opaską, która jest niezwykle przyjemna w dotyku. Dodatkowo, opaska redukuje także hałas, dzięki czemu mieszanie łyżeczką nie dzwoni już w uszach. Wyraźny, żywy kolor tkaniny pięknie kontrastuje ze śnieżną bielą porcelany, sprawiając, że ten kubek chce się mieć zawsze na stole.
Można myć w zmywarce i używać w mikrofalówce.
Standardowo w porcelanie Kahla mogą wystąpić różnice w rozmiarze, w zakresie do 10%.

Kolekcja: Kahla touch! Spring

Zobacz kolekcję

Marka

Fabryka Kahla od ponad 160 lat wytwarza porcelanowe cuda w niemieckiej Turyngii. Porcelana dla zmysłów - takim hasłem dziś charakteryzuje swoje produkty. Bogata oferta zróżnicowanych linii sprawia że klienci z całego świata znajdują w niej przedmioty idealnie dopasowane do swojego stylu. Świetności form towarzyszy rzadko spotykana jakość wykonania i użycie najlepszych innowacyjnych technologii. Kahla produkuje wyłącznie w Niemczech i zwraca baczną uwagę na aspekty ekologiczne.

Sklep Czerwona Maszyna prowadzi wyprzedaż stanów magazynowych marki - zapraszamy do zakupu pełnowartościowych produktów w atrakcyjnych cench!

Projektant

Barbara Schmidt pecjalizuje się w projektowaniu porcelany. Jej prace charakteryzują się minimalistycznymi formami oraz bardzo subtelnym wykończeniem. Najczęściej sięga po jasną, stonowaną kolorystykę. Od 1991 r. współpracuje z marką Kahla, tworząc przedmioty, który zyskują miano ponadczasowych. Jej zdaniem dobry produkt wymaga zaangażowania w jego realizację oraz skupienia się na oczekiwaniach potencjalnego klienta. Schmidt inspiruje się skandynawskim stylem, japońską tradycją rzemieślniczą oraz swoimi własnymi obserwacjami. Bada zwyczaje i nawyki żywieniowe, aby w pełni zrozumieć potrzeby i oczekiwania klientów.

Opinie

0,0 średnia ocena klientów
0 0 5 0
Ten produkt nie posiada jeszcze opinii.
Bądź pierwszym i Dodaj własną opinię