Kategorie
Producent
Kolor
Materiał
Dostępność
Pomysłowe gadżety będą piękną ozdobą biurka albo ciekawym prezentem dla pracowników i kontrahentów. Poznaj szeroką gamę produktów – funkcjonalne długopisy, zszywacze, dziurkacze oraz kalkulatory. Dla ludzi biznesu przygotowaliśmy designerskie pióra oraz wizytowniki, a dla osób, które lubią planować swoją pracę – kalendarze, notatniki oraz tablice z magnesami.
229,90 zł
Cena regularna:
242,00 zł
74,00 zł
113,00 zł
173,00 zł
113,00 zł
121,22 zł
Cena regularna:
127,60 zł
138,00 zł
138,00 zł
Nowoczesne akcesoria biurowe
Domowy kącik do pracy, własny gabinet czy nawet biurko w firmie to miejsca szczególne. Spędzamy w nich wiele godzin niemal każdego dnia. Warto więc zadbać by było to miejsce ładne i przyjazne do pracy. Uporządkować i dobrze zorganizować przestrzeń pomogą pomysłowe akcesoria biurowe.
Magnesy i tablica do biura
Stylowa tablica magnetyczna, wraz z ozdobnymi magnesami, to rzecz, która spełnia bardzo wiele funkcji. Przede wszystkim na tablicy możemy zawsze przywiesić notatki, dzięki czemu nie zapomnimy o niczym ważnym. Po drugie jest to doskonałe miejsce na zdjęcie lub inne osobiste drobiazgi. Taka tablica biurowa jest też świetnym wyzwalaczem kreatywności, szczególnie jeśli można na niej pisać i rysować specjalnymi mazakami. Uroku tablicom magnetycznym dodają kolorowe magnesy, często w formie zabawnych figurek. Tablica do biura ułatwia też utrzymanie porządku. Dzięki niej z blatu biurka znikną drobne karteczki, wizytówki i zapiski.
Praktyczne kalendarze i zegarki na biurko
Elementem obowiązkowym w dobrze zorganizowanej przestrzeni do pracy jest podręczny kalendarz biurowy, a także zegarek. Niezależnie od tego czy preferujemy zegarki na biurko, czy też zegary ścienne, to powinny być one zawsze dobrze widoczne. Dzięki nim łatwo rozplanujemy pracę i poszczególne przerwy. Z kolei kalendarz nie pozwoli nam zapomnieć o najważniejszych terminach.
Stylowe akcesoria na biurko
Najprzyjemniej pracuje się, gdy otaczamy się ładnymi przedmiotami. W pracy często nie ma jednak miejsca na zbędne dekoracje. Dlatego warto postawić na praktyczne przedmioty, które będą jednocześnie niezwykle ozdobne. Przykładem mogą być kolorowe nożyczki biurowe z pomysłowym stojakiem, designerski dziurkacz lub zszywacz, czy też oryginalna zakładka do książki lub dokumentów. Warto stawiać na detale, bo to one tworzą eleganckie miejsce pracy. Polecamy więc także piękne pióra i długopisy, luksusowe wizytowniki, kolorowe kalkulatory biurowe, przykuwające wzrok otwieracze do kopert, nietypowe podajniki taśmy i wiele innych biurowych gadżetów.
Radio i głośniki do biura
Niekiedy warunki pracy pozwalają na odrobinę luzu i uprzyjemnienie sobie pracy. W tej roli doskonale sprawdza się radio do biura. Przyjemna dla ucha muzyka rozluźnia i poprawia atmosferę, a dzięki wiadomościom i ciekawym audycjom można być na bieżąco z wydarzeniami w kraju i na świecie. Radia, a także głośniki do biura są zazwyczaj niewielkich rozmiarów i mają ładny, stylowy design. Są one ozdobą każdego biurka, szafki lub parapetu.
Dobra organizacja dzięki akcesoriom na biurko
Specjaliści od zarządzania czasem podkreślają, że na szukanie potrzebnych rzeczy tracimy szczególnie dużo cennego czasu. Dlatego tak ważna jest organizacja miejsca pracy. Jeśli wszystko będzie leżeć we właściwym miejscu zyskamy czas na inne zajęcia lub na więcej odpoczynku. Takie drobiazgi jak przybornik na biurko, rolka do notowania, przycisk do papieru, etui na dokumenty, kubek na długopisy, uchwyt na karteczki i wiele innych mogą zdziałać naprawdę dużo. Warto mieć też pod ręką notatniki i notesy do zapisywania ważnych terminów, spraw, sporządzania checklist.
Akcesoria biurowe na prezent
Designerski podajnik taśmy, elegancka podkładka z klipsem, ciekawa temperówka w formie dekoracyjnej figurki, to wszystko drobiazgi, które mogą być idealnym prezentem dla kolegi z pracy, dla szefa lub dla pracownika. W dodatku takie gadżety sprawiają, że biuro wygląda stylowo, co wpływa korzystnie na wizerunek firmy.