Pomysłowe gadżety będą piękną ozdobą biurka albo ciekawym prezentem dla pracowników i kontrahentów. Poznaj szeroką gamę produktów – funkcjonalne długopisy, zszywacze, dziurkacze oraz kalkulatory. Dla ludzi biznesu przygotowaliśmy designerskie pióra oraz wizytowniki, a dla osób, które lubią planować swoją pracę – kalendarze, notatniki oraz tablice z magnesami.

Akcesoria biurowe

2 Adaptery do kleju Zack Linea, matowe 2 Adaptery do kleju Zack Linea, matowe
Producent: Zack
Cena:

133,00 zł

szt.
zobacz więcej
3 magnesy Zack Eletta 3 magnesy Zack Eletta
Producent: Zack
Cena:

49,00 zł

szt.
zobacz więcej
Dziurkacz Cap Dziurkacz Cap
Producent: Philippi
Cena:

299,00 zł

szt.
zobacz więcej
Kosz biurowy Blomus Tiggy, fungi Kosz biurowy Blomus Tiggy, fungi
Producent: Blomus
Cena:

499,00 zł

szt.
zobacz więcej
Linijka Doiy Hex Linijka Doiy Hex
Producent: Doiy
Cena:

86,25 zł

szt.
zobacz więcej
Magnes na spinacze Alessi Chip Magnes na spinacze Alessi Chip
Producent: Alessi
Cena:

242,00 zł

szt.
zobacz więcej
Metr Troika Accurate Metr Troika Accurate
Producent: Troika
Cena:

63,00 zł

szt.
zobacz więcej
Notatnik Doiy Oversized Avocado Notatnik Doiy Oversized Avocado
Producent: Doiy
Cena:

56,35 zł

szt.
zobacz więcej
Notatnik Doiy Oversized Lips Notatnik Doiy Oversized Lips
Producent: Doiy
Cena:

56,35 zł

szt.
zobacz więcej
Notes Doiy Salami Notes Doiy Salami
Producent: Doiy
Cena:

63,25 zł

szt.
zobacz więcej
Nożyczki z uchwytem Koziol A-Pril Nożyczki z uchwytem Koziol A-Pril
Producent: Koziol
Cena:

60,00 zł

szt.
zobacz więcej
Nóż do papieru Alessi Pes srebrny Nóż do papieru Alessi Pes srebrny
Producent: Alessi
Cena:

127,60 zł

szt.
zobacz więcej
Obciążnik Doiy Unboring Sock Obciążnik Doiy Unboring Sock
Producent: Doiy
Cena:

71,00 zł

szt.
zobacz więcej
Organizer na biurko Philippi Theo Organizer na biurko Philippi Theo
Producent: Philippi
Cena:

449,00 zł

szt.
zobacz więcej

Nowoczesne akcesoria biurowe

Domowy kącik do pracy, własny gabinet czy nawet biurko w firmie to miejsca szczególne. Spędzamy w nich wiele godzin niemal każdego dnia. Warto więc zadbać by było to miejsce ładne i przyjazne do pracy. Uporządkować i dobrze zorganizować przestrzeń pomogą pomysłowe akcesoria biurowe.

Magnesy i tablica do biura

Stylowa tablica magnetyczna, wraz z ozdobnymi magnesami, to rzecz, która spełnia bardzo wiele funkcji. Przede wszystkim na tablicy możemy zawsze przywiesić notatki, dzięki czemu nie zapomnimy o niczym ważnym. Po drugie jest to doskonałe miejsce na zdjęcie lub inne osobiste drobiazgi. Taka tablica biurowa jest też świetnym wyzwalaczem kreatywności, szczególnie jeśli można na niej pisać i rysować specjalnymi mazakami. Uroku tablicom magnetycznym dodają kolorowe magnesy, często w formie zabawnych figurek. Tablica do biura ułatwia też utrzymanie porządku. Dzięki niej z blatu biurka znikną drobne karteczki, wizytówki i zapiski.

Praktyczne kalendarze i zegarki na biurko

Elementem obowiązkowym w dobrze zorganizowanej przestrzeni do pracy jest podręczny kalendarz biurowy, a także zegarek. Niezależnie od tego czy preferujemy zegarki na biurko, czy też zegary ścienne, to powinny być one zawsze dobrze widoczne. Dzięki nim łatwo rozplanujemy pracę i poszczególne przerwy. Z kolei kalendarz nie pozwoli nam zapomnieć o najważniejszych terminach.

Stylowe akcesoria na biurko

Najprzyjemniej pracuje się, gdy otaczamy się ładnymi przedmiotami. W pracy często nie ma jednak miejsca na zbędne dekoracje. Dlatego warto postawić na praktyczne przedmioty, które będą jednocześnie niezwykle ozdobne. Przykładem mogą być kolorowe nożyczki biurowe z pomysłowym stojakiem, designerski dziurkacz lub zszywacz, czy też oryginalna zakładka do książki lub dokumentów. Warto stawiać na detale, bo to one tworzą eleganckie miejsce pracy. Polecamy więc także piękne pióra i długopisy, luksusowe wizytowniki, kolorowe kalkulatory biurowe, przykuwające wzrok otwieracze do kopert, nietypowe podajniki taśmy i wiele innych biurowych gadżetów.

Radio i głośniki do biura

Niekiedy warunki pracy pozwalają na odrobinę luzu i uprzyjemnienie sobie pracy. W tej roli doskonale sprawdza się radio do biura. Przyjemna dla ucha muzyka rozluźnia i poprawia atmosferę, a dzięki wiadomościom i ciekawym audycjom można być na bieżąco z wydarzeniami w kraju i na świecie. Radia, a także głośniki do biura są zazwyczaj niewielkich rozmiarów i mają ładny, stylowy design. Są one ozdobą każdego biurka, szafki lub parapetu.

Dobra organizacja dzięki akcesoriom na biurko

Specjaliści od zarządzania czasem podkreślają, że na szukanie potrzebnych rzeczy tracimy szczególnie dużo cennego czasu. Dlatego tak ważna jest organizacja miejsca pracy. Jeśli wszystko będzie leżeć we właściwym miejscu zyskamy czas na inne zajęcia lub na więcej odpoczynku. Takie drobiazgi jak przybornik na biurko, rolka do notowania, przycisk do papieru, etui na dokumenty, kubek na długopisy, uchwyt na karteczki i wiele innych mogą zdziałać naprawdę dużo. Warto mieć też pod ręką notatniki i notesy do zapisywania ważnych terminów, spraw, sporządzania checklist.

Akcesoria biurowe na prezent

Designerski podajnik taśmy, elegancka podkładka z klipsem, ciekawa temperówka w formie dekoracyjnej figurki, to wszystko drobiazgi, które mogą być idealnym prezentem dla kolegi z pracy, dla szefa lub dla pracownika. W dodatku takie gadżety sprawiają, że biuro wygląda stylowo, co wpływa korzystnie na wizerunek firmy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium