Przechowywanie i organizacja

Przechowywanie i organizacja

Dzięki praktycznym przybornikom i organizerom można w prosty i elegancki sposób uporządkować przestrzeń biurową. Czerwona Maszyna proponuje szeroką gamę produktów, dzięki którym na biurku oraz pod nim zagości ład i porządek – magnesy na spinacze, uchwyty i pojemniki na karteczki oraz kosze na śmieci. Poznaj także termosy i kubki termiczne – doskonałe do pracy.

Promocje

Bestsellery

Przechowywanie i organizacja w biurze

Porządek w miejscu pracy sprzyja skupieniu, ułatwia wykonywanie wielu zadań i wpływa na nasz wizerunek w miejscu pracy. Właściwa organizacja sprawia, że nie tracimy czasu na szukanie tego, co jest nam aktualnie potrzebne. Dlatego warto poświęcić chwilę i znaleźć sposób, by lśniące czystością biurko było uporządkowane, a niezbędne rzeczy były zawsze pod ręką.

Przyborniki i pudełka biurowe

Na biurku zawsze trzymamy całą masę drobiazgów – długopisy, ołówki, linijki, nożyczki, taśma klejąca, spinacze, zszywki, temperówki, zszywacze, rozszywacze, dziurkacze, kalkulatory... A ta lista to dopiero początek. Do tego dochodzą dokumenty, projekty, segregatory, teczki, notatki, telefony, kubek z poranną kawą i oczywiście laptop lub monitor z klawiaturą i myszką. Biurko niezależnie od wielkości nie jest miejscem, które pozwala trzymać te wszystkie rzeczy na wierzchu, tak aby były idealnie uporządkowane chyba, że co chwilę będziemy tracić cenny czas na ich porządkowanie. Aby więc nie tracić czasu na ciągłe przekładanie rzeczy z miejsca na miejsce lepiej wyposażyć się w przybornik biurowy. Każdy organizer do biura niezależnie od wielkości i stylu pomoże ułożyć wszystkie drobiazgi, tak aby nie poniewierały się na blacie biurka. Zebrane w jednym miejscu w pięknym przyborniku będą wyglądać estetycznie i zajmą dużo mniej miejsca. W razie potrzeby w jednej chwili można taki przybornik przestawić i już mamy do dyspozycji cały blat.

Klasyczny przybornik stawiany na biurku to jednak nie jedyne rozwiązanie. Dobrze sprawdza się też ścienny organizer biurowy. Jest on lepszy od tradycyjnej tablicy, ponieważ ma cały szereg akcesoriów jak haczyki, pojemnik na długopisy, półeczka, magnesy i wiele więcej. Z takiego magnetycznego organizera można wiec korzystać na różne sposoby. Uzupełnieniem mogą być wszelkiego rodzaju półki, a także głębokie półki przypominające kieszenie.

W biurze przydatne też są wszelkiego rodzaju organizery na notatki i wizytówki, przyciski do papieru, stojaki na długopisy, a także wszelkiego rodzaju małe pojemniki na drobiazgi. Bez trudu możemy też dopasować płaskie organizery i pudełka biurowe, które zmieszczą się idealnie w szufladach biurka.

Pojemniki i uchwyty na karteczki

Niejednokrotnie zapisujemy na karteczkach szczególnie ważne informacje lub rzeczy, o których nie możemy zapomnieć. Aby takie notatki nie zginęły w morzu innych drobiazgów warto je wyeksponować w specjalny sposób. Pomocne są w tej roli uchwyty na karteczki. Są to bardzo estetyczne, niejednokrotnie designerskie, przedmioty, które stanowią piękną ozdobę biurka każdego dnia, a zawsze gdy tego potrzebujemy służą jako uchwyt do karteczek. Sprawdzą się też jako podajnik na wizytówki czy uchwyt na zdjęcie. Tego typu uchwyty można też wykorzystać na inne sposoby, na przykład do prezentacji winietek na stole. Uchwyt na kartę będzie piękną oprawą dowolnej kartki z zapiskami, zdjęcia, wizytówki, menu, obrazka czy pocztówki. Alternatywą są eleganckie, minimalistyczne ekspozytory. Na biurku przydatne są też eleganckie pojemniki na karteczki, do których zawsze można sięgnąć gdy chcemy zanotować coś istotnego.

Magnesy biurowe

Magnesy są sprzymierzeńcami dobrze zorganizowanego miejsca pracy. I to nie tylko te magnesy, które wieszamy na wszelkiego rodzaju tablicach magnetycznych. Również takie, które stawiamy na blacie biurka. Wyglądają one jak dekoracyjne figurki, a jednocześnie pełnią ważną rolę – trzymają w ryzach spinacze i inne metalowe drobiazgi. Designerskie magnesy biurowe to coś co powinno znaleźć się na każdym biurku.

Podręczny kosz na śmieci pod biurko

Łatwiej zachować porządek w miejscu pracy jeśli na bieżąco będziemy wyrzucać wszystkie niepotrzebne rzeczy. Nieaktualne notatki, wypisane długopisy, opakowania od różnych drobiazgów – wszystko to powinno znaleźć się w koszu na śmieci. Najlepiej mieć kosz na śmieci pod biurkiem. To właśnie do niego mogą trafiać papiery i inne odpadki nieorganiczne. Dzięki temu będzie nam też łatwiej segregować śmieci każdego dnia, bo już od początku będziemy dokonywać wstępnej selekcji. Dzięki niewielkiemu pojemnikowi na śmieci od razu łatwiej będzie nam się pozbywać zużytych rzeczy nawet bez ruszania się z miejsca.

Akcesoria do kabli

Kable to zmora każdego biura. Nie tylko wyglądają mało estetycznie, ale wśród nich gromadzi się kurz. Najgorzej jednak wyglądają, jeśli gromadzą się na biurku, przez co utrudniają pracę. Splątane kable od komputera i licznych urządzeń biurowych potrafią też skutecznie przeszkadzać w sprzątaniu biura. Dlatego bardzo przydatne są akcesoria do kabli. Wśród nich można znaleźć zwijacze do kabli, klipsy na kable przymocowujące je do blatu biurek i innych mebli, a także pojemniki na kable. Dzięki sprytnym rozwiązaniom możemy mieć zawsze pod ręką potrzebne kabelki – od ładowarki, od projektora, drukarki, kable HDMI i dziesiątki innych, z których na co dzień korzystamy. Ciekawym sposobem na uporządkowanie kabli są też różnego rodzaju znaczniki na kable. Dzięki temu jedno spojrzenie wystarczy by stwierdzić do czego jest dany kabel i czy można go podłączyć lub odłączyć. Te i inne akcesoria do kabli pozwolą skutecznie rozprawić się z plączącymi się kablami.