Jak odbierać zamówienia od Czerwonej Maszyny?

W procesie kompletowania, pakowania i wysyłania Twojego zamówienia bierze udział wiele osób, które jak najszybciej chcą dostarczyć paczki. Sprawdź, na co zwrócić uwagę, aby móc w pełni cieszyć się otrzymanymi produktami z naszego sklepu, a w razie potrzeby szybko otrzymać odpowiedź w sprawie reklamacji lub zwrotu.

Pakowanie paczek

Sprawdź, jak postępować w zależności od opcji dostawy

  • paczkomat

Jeśli odbierasz swoje zamówienie w paczkomacie, sprawdź od razu, czy paczka nie ma żadnych zniszczeń albo zagnieceń na powierzchni. Ważne, aby zajrzeć również do środka i sprawdzić, czy produkty nie są uszkodzone. Otwieranie paczek ułatwi Ci brelok z nożem do paczek. Widoczne szkody w przesyłce należy zgłosić w chwili odbioru przesyłki. W tym celu, korzystając z odpowiedniej opcji - Mam uwagi do paczki -, należy natychmiast ponownie umieścić przesyłkę paczkomatową w skrytce paczkomatu pozostawiając ją do dyspozycji operatora.

Pamiętaj, że paczki przebywają długą drogę. :) Aby sprawnie zweryfikować, w którym momencie przesyłka została uszkodzona, musisz zgłosić szkodę jak najszybciej.

Możliwość reklamacji z tytułu nienależytego wykonania usługi pocztowej wygasa z chwilą odebrania przesyłki bez zastrzeżeń, chyba że odbiorca stwierdził ubytki lub uszkodzenia przesyłki (niemozliwe do zauważenia z zewnątrz) po jej przyjęciu i nie później niż po upływie 7 dni od przyjęcia przesyłki zgłosi je operatorowi pocztowemu.

  • kurier

Inaczej jest w przypadku odbioru zamówienia od kuriera. Paczkę najlepiej rozpakować jeszcze przy kurierze i zgłosić ewentualną szkodę. Jeśli to się nie uda np. ze względu na pandemię, możesz samodzielnie wypełnić elektroniczny protokół szkody i wysłać najpóźniej godzinę po odbiorze zamówienia.

Elektroniczny protokół szkody >>

Odbiór osobisty zamówień

  • odbiór w sklepie stacjonarnym

Ostatnia opcja to osobisty odbiór zamówień - zapraszamy na ul. Wileńską 4 w Krakowie. To sprawdzona opcja, ponieważ nasza obsługa sprawdzi przed wydaniem wszystkie produkty. Może przy okazji wizyty w naszym show roomie znajdziesz też coś więcej do swojego wnętrza i skorzystasz z profesjonalnych porad naszych doradców klienta?

W czasie pandemii zachowujemy wszystkie niezbędne zasady bezpieczeństwa. Pamiętaj o założeniu maseczki i zdezynfekowaniu rąk płynem, który znajduję się obok wejścia po prawej stronie.


Zgłaszanie reklamacji

Jak szybko zgłosić reklamacje lub zwrócić produkty?

Zależy nam na Twoim zadowoleniu! Polskie prawo przewiduje możliwość odstąpienia od umowy zakupu towaru w sklepie internetowym w ciągu 14 dni od daty dostawy. Specjalnie dla Twojej wygody wydłużyliśmy termin zwrotu aż do 30 dni (liczone od daty otrzymania przesyłki).

Aby szybko zgłosić reklamacje wystarczy, że zalogujesz się do panelu klienta, a następnie wybierzesz Formularz reklamacji/zwrotu przy konkretnym produkcie z zamówienia. Dalsze instrukcje otrzymasz już od naszego Działu Reklamacji.

Jeśli nie posiadasz konta, skorzystaj ze zgłoszenia, gdzie wymagany jest numer zamówienia i adres e-mail.

Zgłoszenie zwrotu lub reklamacji bez logowania >>

Aby zwrócić towar po wypełnieniu zgłoszenia, odeślij go w paczce na swój koszt na adres:

Czerwona Maszyna
ul. Łukasiewicza 3
31-429 Kraków

Do opakowania z produktami włóż koniecznie wypełnioną etykietę zwrotu, którą otrzymasz w potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia. Jej brak utrudnia identyfikację przesyłki zwrotnej, a tym samym opóźni jej przyjęcie.

Kompletowanie zamówień