Cukiernica Kahla FIVE SENSES Valentine 400 ml

392012A00252 Kahla Kahla
67.30 PLN
Tego produktu nie ma już w naszej ofercie. Został wycofany.

Specyfikacja i dane techniczne

Kod producenta
392012A00252
Wymiary
Pojemność 400 ml
Materiały
Porcelana

Opis produktu

Filigranowa cukiernica marki Kahla z kolekcji FIVE SENSES Valentine. Z praktyczną, wydłużoną pokrywką, pod którą ukryć można małą, elegancką łyżeczkę do cukru. Opływowe kształty dla miłego dotyku w dłoni.

Kolekcja Kahla FIVE SENSES Valentine to porcelana w intensywnych, pełnych odwagi kolorach, które doskonale pasują do domowego wnętrza. Płomienne barwy żywej czerwieni skomponowane ze śnieżną bielą porcelany, oraz charakterystyczny motyw kwiatowy – to nutka romantyzmu i nowoczesności. Niezwykła forma naczyń i ich fantazyjne kształty świetnie sprawdzają się jako dekoracja pełna funkcjonalnych zalet. Kolekcja wielokrotnie obsypywana nagrodami za nieprzeciętny design, formę i wyjątkową dekorację. Wysoka jakość porcelany. Harmonijne naczynia z charakterem!

Można bezpiecznie używać w mikrofalówce, zmywarce i piekarnikach.

Kolekcja: Kahla FIVE SENSES Valentine

Zobacz kolekcję

Marka

Fabryka Kahla od ponad 160 lat wytwarza porcelanowe cuda w niemieckiej Turyngii. Porcelana dla zmysłów - takim hasłem dziś charakteryzuje swoje produkty. Bogata oferta zróżnicowanych linii sprawia że klienci z całego świata znajdują w niej przedmioty idealnie dopasowane do swojego stylu. Świetności form towarzyszy rzadko spotykana jakość wykonania i użycie najlepszych innowacyjnych technologii. Kahla produkuje wyłącznie w Niemczech i zwraca baczną uwagę na aspekty ekologiczne.

Sklep Czerwona Maszyna prowadzi wyprzedaż stanów magazynowych marki - zapraszamy do zakupu pełnowartościowych produktów w atrakcyjnych cench!

Projektant

Barbara Schmidt pecjalizuje się w projektowaniu porcelany. Jej prace charakteryzują się minimalistycznymi formami oraz bardzo subtelnym wykończeniem. Najczęściej sięga po jasną, stonowaną kolorystykę. Od 1991 r. współpracuje z marką Kahla, tworząc przedmioty, który zyskują miano ponadczasowych. Jej zdaniem dobry produkt wymaga zaangażowania w jego realizację oraz skupienia się na oczekiwaniach potencjalnego klienta. Schmidt inspiruje się skandynawskim stylem, japońską tradycją rzemieślniczą oraz swoimi własnymi obserwacjami. Bada zwyczaje i nawyki żywieniowe, aby w pełni zrozumieć potrzeby i oczekiwania klientów.

Opinie

0,0 średnia ocena klientów
0 0 5 0
Ten produkt nie posiada jeszcze opinii.
Bądź pierwszym i Dodaj własną opinię