Cukiernica z pokrywką Kahla ELIXYR Liquid Red 250 ml

152612A70243 Kahla Kahla
98.00 PLN
98,00 zł
Dostawa +14,90 zł
Wysyłka NATYCHMIAST / Jest w magazynie
Odbierz w salonie w Krakowie: w następnym dniu
Dostępne tylko: 1 szt. Więcej nie będzie.
Zamów przez tel. 123 124 000 lub email bok@czerwonamaszyna.pl

Specyfikacja i dane techniczne

Kod producenta
152612A70243
Wymiary
Pojemność 250 ml
Materiały
Porcelana

Opis produktu

Opływowe kształty, miłe dla oka i dłoni wykonanie oraz pokrywka, która doskonale pasuje do całości. Wyjątkowa cukiernica na rodzinny stół.

Kolekcja Kahla Elixyr Liquid Red to śnieżnobiała porcelana finezyjnie muśnięta czerwienią. Delikatny wzorek stanowi piękne dopełnienie dekoracji stołu. To kolekcja stworzona z potrzeby dotykania piękna! Odrobina luksusu w niezwykłej, porcelanowej formie. Wyróżniają ją płynne linie, gładkie kształty, symetria przeplatana z asymetrią, elementy geometryczne doskonale współgrające z nastrojami organicznymi. Idealna lekkość i harmonia na stole.
Naczynia, które zachwycają aksamitnym dotykiem!

Można bezpiecznie używać w mikrofalówkach, zmywarkach i piekarnikach.

Marka

Fabryka Kahla od ponad 160 lat wytwarza porcelanowe cuda w niemieckiej Turyngii. Porcelana dla zmysłów - takim hasłem dziś charakteryzuje swoje produkty. Bogata oferta zróżnicowanych linii sprawia że klienci z całego świata znajdują w niej przedmioty idealnie dopasowane do swojego stylu. Świetności form towarzyszy rzadko spotykana jakość wykonania i użycie najlepszych innowacyjnych technologii. Kahla produkuje wyłącznie w Niemczech i zwraca baczną uwagę na aspekty ekologiczne.

Sklep Czerwona Maszyna prowadzi wyprzedaż stanów magazynowych marki - zapraszamy do zakupu pełnowartościowych produktów w atrakcyjnych cench!

Projektant

Barbara Schmidt pecjalizuje się w projektowaniu porcelany. Jej prace charakteryzują się minimalistycznymi formami oraz bardzo subtelnym wykończeniem. Najczęściej sięga po jasną, stonowaną kolorystykę. Od 1991 r. współpracuje z marką Kahla, tworząc przedmioty, który zyskują miano ponadczasowych. Jej zdaniem dobry produkt wymaga zaangażowania w jego realizację oraz skupienia się na oczekiwaniach potencjalnego klienta. Schmidt inspiruje się skandynawskim stylem, japońską tradycją rzemieślniczą oraz swoimi własnymi obserwacjami. Bada zwyczaje i nawyki żywieniowe, aby w pełni zrozumieć potrzeby i oczekiwania klientów.

Opinie

0,0 średnia ocena klientów
0 0 5 0
Ten produkt nie posiada jeszcze opinii.
Bądź pierwszym i Dodaj własną opinię