Filiżanka do espresso Kahla Centuries Thuringia 90 ml, white

344724A90030 Kahla Kahla
12.76 PLN

Special Price 12,76 zł

Normalna cena: 31,90 zł

Najniższa cena w przeciągu 30 dni przed promocją: 19,10 zł
Dostawa od 16,00 zł
Wysyłka: w następnym dniu roboczym. Produkt dostępny w magazynie
Dostępne tylko: 4 szt. Więcej nie będzie.
Zamów przez email bok@czerwonamaszyna.pl

Specyfikacja i dane techniczne

Kod producenta
344724A90030
Wymiary
Pojemność 90 ml
Materiały
Porcelana
Zastosowanie

Opis produktu

Czas na espresso! Poręczna filiżanka marki Kahla z kolekcji Centuries Thuringia - z wygodnym uszkiem, dekoracyjnym wzorkiem i w opływową formią - w sam raz na espresso wypijane popołudniu razem z przyjaciółmi. Pycha!
Porcelana Centuries Thuringia White sięga do tradycji prosto z Saksonii i Turyngii – pyszna biel urozmaicona prążkami-żeberkami raz prostymi, raz nakładającymi się na siebie przyciąga uwagę i sprawia oczywiste dla oka wrażenie elegancji i dobrego smaku. Żeberkowana faktura miło trzyma się rąk. Doskonały kolaż tradycji i współczesności.

Marka

Fabryka Kahla od ponad 160 lat wytwarza porcelanowe cuda w niemieckiej Turyngii. Porcelana dla zmysłów - takim hasłem dziś charakteryzuje swoje produkty. Bogata oferta zróżnicowanych linii sprawia że klienci z całego świata znajdują w niej przedmioty idealnie dopasowane do swojego stylu. Świetności form towarzyszy rzadko spotykana jakość wykonania i użycie najlepszych innowacyjnych technologii. Kahla produkuje wyłącznie w Niemczech i zwraca baczną uwagę na aspekty ekologiczne.

Sklep Czerwona Maszyna prowadzi wyprzedaż stanów magazynowych marki - zapraszamy do zakupu pełnowartościowych produktów w atrakcyjnych cench!

Projektant

Barbara Schmidt pecjalizuje się w projektowaniu porcelany. Jej prace charakteryzują się minimalistycznymi formami oraz bardzo subtelnym wykończeniem. Najczęściej sięga po jasną, stonowaną kolorystykę. Od 1991 r. współpracuje z marką Kahla, tworząc przedmioty, który zyskują miano ponadczasowych. Jej zdaniem dobry produkt wymaga zaangażowania w jego realizację oraz skupienia się na oczekiwaniach potencjalnego klienta. Schmidt inspiruje się skandynawskim stylem, japońską tradycją rzemieślniczą oraz swoimi własnymi obserwacjami. Bada zwyczaje i nawyki żywieniowe, aby w pełni zrozumieć potrzeby i oczekiwania klientów.

Opinie

0,0 średnia ocena klientów
0 0 5 0
Ten produkt nie posiada jeszcze opinii.
Bądź pierwszym i Dodaj własną opinię