Filiżanka Kahla Centuries Mirasol 200 ml, white

354725A90030 Kahla Kahla
15.84 PLN

Special Price 15,84 zł

Normalna cena: 39,60 zł

Najniższa cena w przeciągu 30 dni przed promocją: 23,70 zł
Dostawa od 16,00 zł
Wysyłka: w następnym dniu roboczym. Produkt dostępny w magazynie
Dostępne tylko: 5 szt. Więcej nie będzie.
Zamów przez email bok@czerwonamaszyna.pl

Specyfikacja i dane techniczne

Kod producenta
354725A90030
Wymiary
Pojemność 200 ml
Materiały
Porcelana
Zastosowanie

Opis produktu

Delikatna w wyrazie filiżanka z kolekcji Centuries Miraso. Idealna do kawy, herbaty lub na małe cappuccino. Stylowe uszko pozwala ją wygodnie unosić do ust, a subtelna faktura sprawia, że całość jest szalenie przyjemna w dotyku.
Kolekcja Centuries Mirasol White to prążkowana elegancja, która od razu zwraca uwagę na stole. Tradycyjna porcelanowa biel w połączeniu z delikatnymi prążkami na powierzchni misek, talerzy i filiżanek wygląda po prostu wspaniale.

Kolekcja: Kahla Centuries Mirasol

Zobacz kolekcję

Marka

Fabryka Kahla od ponad 160 lat wytwarza porcelanowe cuda w niemieckiej Turyngii. Porcelana dla zmysłów - takim hasłem dziś charakteryzuje swoje produkty. Bogata oferta zróżnicowanych linii sprawia że klienci z całego świata znajdują w niej przedmioty idealnie dopasowane do swojego stylu. Świetności form towarzyszy rzadko spotykana jakość wykonania i użycie najlepszych innowacyjnych technologii. Kahla produkuje wyłącznie w Niemczech i zwraca baczną uwagę na aspekty ekologiczne.

Sklep Czerwona Maszyna prowadzi wyprzedaż stanów magazynowych marki - zapraszamy do zakupu pełnowartościowych produktów w atrakcyjnych cench!

Projektant

Barbara Schmidt pecjalizuje się w projektowaniu porcelany. Jej prace charakteryzują się minimalistycznymi formami oraz bardzo subtelnym wykończeniem. Najczęściej sięga po jasną, stonowaną kolorystykę. Od 1991 r. współpracuje z marką Kahla, tworząc przedmioty, który zyskują miano ponadczasowych. Jej zdaniem dobry produkt wymaga zaangażowania w jego realizację oraz skupienia się na oczekiwaniach potencjalnego klienta. Schmidt inspiruje się skandynawskim stylem, japońską tradycją rzemieślniczą oraz swoimi własnymi obserwacjami. Bada zwyczaje i nawyki żywieniowe, aby w pełni zrozumieć potrzeby i oczekiwania klientów.

Opinie

0,0 średnia ocena klientów
0 0 5 0
Ten produkt nie posiada jeszcze opinii.
Bądź pierwszym i Dodaj własną opinię