Karafka Kahla Centuries Epoque 1 l, white

307758A90030 Kahla Kahla
166.00 PLN
166,00 zł
Dostawa +14,90 zł
Wysyłka: natychmiast. Produkt dostępny w magazynie
Odbierz w salonie w Krakowie: w następnym dniu
Dostępne tylko: 2 szt. Więcej nie będzie.
Zamów przez tel. 123 124 000 lub email bok@czerwonamaszyna.pl

Specyfikacja i dane techniczne

Kod producenta
307758A90030
Wymiary
Pojemność 1 l
Materiały
Porcelana
Zastosowanie

Opis produktu

Pięknie wyprofilowana, smukła karafka marki Kahla z kolekcjo Centuries Epoque na soki, wino i inne napoje podawane na uroczyście zastawiony stół. Charakterystyczne podwójne uszko pozwala ją wygodnie chwycić i przenieść bez obawy o jej wyślizgnięcie się z rąk. Delikatny dzióbek pomoże odmierzyć idealną porcję napoju do szklanek lub filiżanek.
Porcelana Centuries Epoque White to wyjątkowe połączenie tradycyjnej, śnieżnej bieli z motywami historycznymi i artystycznymi we wzorach i zdobieniach. Uwagę przyciągają piękne akcenty z czasów świetności stylu pałacowego. Doskonała na przyjęcia rodzinne, eleganckie obiady i codzienne posiłki w miejscach, które słyną z dobrego smaku.

Marka

Fabryka Kahla od ponad 160 lat wytwarza porcelanowe cuda w niemieckiej Turyngii. Porcelana dla zmysłów - takim hasłem dziś charakteryzuje swoje produkty. Bogata oferta zróżnicowanych linii sprawia że klienci z całego świata znajdują w niej przedmioty idealnie dopasowane do swojego stylu. Świetności form towarzyszy rzadko spotykana jakość wykonania i użycie najlepszych innowacyjnych technologii. Kahla produkuje wyłącznie w Niemczech i zwraca baczną uwagę na aspekty ekologiczne.

Sklep Czerwona Maszyna prowadzi wyprzedaż stanów magazynowych marki - zapraszamy do zakupu pełnowartościowych produktów w atrakcyjnych cench!

Projektant

Barbara Schmidt pecjalizuje się w projektowaniu porcelany. Jej prace charakteryzują się minimalistycznymi formami oraz bardzo subtelnym wykończeniem. Najczęściej sięga po jasną, stonowaną kolorystykę. Od 1991 r. współpracuje z marką Kahla, tworząc przedmioty, który zyskują miano ponadczasowych. Jej zdaniem dobry produkt wymaga zaangażowania w jego realizację oraz skupienia się na oczekiwaniach potencjalnego klienta. Schmidt inspiruje się skandynawskim stylem, japońską tradycją rzemieślniczą oraz swoimi własnymi obserwacjami. Bada zwyczaje i nawyki żywieniowe, aby w pełni zrozumieć potrzeby i oczekiwania klientów.

Opinie

4,00 średnia ocena klientów
(1) Dodaj opinię 1 0 5 4
4.0
Iwona 05.04.2018
Bardzo oryginalny dzbanek - używam go najczęściej do soków. Porcelana solidna, ale uszka delikatne - szczerze mówiąc boję się jej myć w zmywarce.