Kubek Kahla touch! FIVE SENSES Love You 350 ml

394605A26573C Kahla Kahla
25.70 PLN
Tego produktu nie ma już w naszej ofercie. Został wycofany.

Specyfikacja i dane techniczne

Kod producenta
394605A26573C
Wymiary
Pojemność 350 ml
Materiały
Porcelana
Zastosowanie

Opis produktu

Oryginalny kubek Kahla touch! FIVE SENSES Love You. Ozdobiony czerwonym motywem serduszka, w którym umieszczono napis „I love you”. Serce układa się w aksamitną otoczkę wokół kubka, która zabezpiecza palce przed poparzeniem lub wyślizgnięciem się kubka na podłogę .
Doskonały na poranną kawę, lub ulubioną herbatę.
Można bezpiecznie używać w mikrofalówce i zmywarce.
Kolekcja Kahla touch! FIVE SENSES - wielokrotnie nagradzana: we Francji i Szanghaju w 2006, w Niemczech w 2005, Chicago 2004 (design, forma, sztuka użytkowa). Porcelana dla zmysłów.
Standardowo w porcelanie Kahla mogą wystąpić różnice w rozmiarze, w zakresie do 10%.

Marka

Fabryka Kahla od ponad 160 lat wytwarza porcelanowe cuda w niemieckiej Turyngii. Porcelana dla zmysłów - takim hasłem dziś charakteryzuje swoje produkty. Bogata oferta zróżnicowanych linii sprawia że klienci z całego świata znajdują w niej przedmioty idealnie dopasowane do swojego stylu. Świetności form towarzyszy rzadko spotykana jakość wykonania i użycie najlepszych innowacyjnych technologii. Kahla produkuje wyłącznie w Niemczech i zwraca baczną uwagę na aspekty ekologiczne.

Sklep Czerwona Maszyna prowadzi wyprzedaż stanów magazynowych marki - zapraszamy do zakupu pełnowartościowych produktów w atrakcyjnych cench!

Projektant

Barbara Schmidt pecjalizuje się w projektowaniu porcelany. Jej prace charakteryzują się minimalistycznymi formami oraz bardzo subtelnym wykończeniem. Najczęściej sięga po jasną, stonowaną kolorystykę. Od 1991 r. współpracuje z marką Kahla, tworząc przedmioty, który zyskują miano ponadczasowych. Jej zdaniem dobry produkt wymaga zaangażowania w jego realizację oraz skupienia się na oczekiwaniach potencjalnego klienta. Schmidt inspiruje się skandynawskim stylem, japońską tradycją rzemieślniczą oraz swoimi własnymi obserwacjami. Bada zwyczaje i nawyki żywieniowe, aby w pełni zrozumieć potrzeby i oczekiwania klientów.

Opinie

0,0 średnia ocena klientów
0 0 5 0
Ten produkt nie posiada jeszcze opinii.
Bądź pierwszym i Dodaj własną opinię