Kubek Kahla touch! FIVE SENSES Skyline Paris 350 ml bordowy

394605A26078 Kahla Kahla
39.00 PLN
39,00 zł
Dostawa +14,90 zł
Wysyłka NATYCHMIAST / Jest w magazynie
Odbierz w salonie w Krakowie: w następnym dniu
Dostępne tylko: 1 szt. Więcej nie będzie.
Zamów przez tel. 12 312 4000 lub email bok@czerwonamaszyna.pl

Specyfikacja i dane techniczne

Kod producenta
394605A26078
Wymiary
Pojemność 350 ml
Materiały
Porcelana
Zastosowanie

Opis produktu

Paryż, miłość, zakochani! Oryginalny kubek Kahla touch! FIVE SENSES Skyline z wyrazistym, bordowym motywem miasta Paryża (wieża Eiffle’a, Luwr i Katedra Notre Dame) – w miękkim wydaniu, które otula palce!
Wzorek znajdujący się na powierzchni gładkiej porcelany wykonano z aksamitnej tkaniny, która jest niezwykle przyjemna w dotyku.
Można myć w zmywarce i używać w mikrofalówkach.
Standardowo w porcelanie Kahla mogą wystąpić różnice w rozmiarze, w zakresie do 10%.

Marka

Fabryka Kahla od ponad 160 lat wytwarza porcelanowe cuda w niemieckiej Turyngii. Porcelana dla zmysłów - takim hasłem dziś charakteryzuje swoje produkty. Bogata oferta zróżnicowanych linii sprawia że klienci z całego świata znajdują w niej przedmioty idealnie dopasowane do swojego stylu. Świetności form towarzyszy rzadko spotykana jakość wykonania i użycie najlepszych innowacyjnych technologii. Kahla produkuje wyłącznie w Niemczech i zwraca baczną uwagę na aspekty ekologiczne.

Sklep Czerwona Maszyna prowadzi wyprzedaż stanów magazynowych marki - zapraszamy do zakupu pełnowartościowych produktów w atrakcyjnych cench!

Projektant

Barbara Schmidt pecjalizuje się w projektowaniu porcelany. Jej prace charakteryzują się minimalistycznymi formami oraz bardzo subtelnym wykończeniem. Najczęściej sięga po jasną, stonowaną kolorystykę. Od 1991 r. współpracuje z marką Kahla, tworząc przedmioty, który zyskują miano ponadczasowych. Jej zdaniem dobry produkt wymaga zaangażowania w jego realizację oraz skupienia się na oczekiwaniach potencjalnego klienta. Schmidt inspiruje się skandynawskim stylem, japońską tradycją rzemieślniczą oraz swoimi własnymi obserwacjami. Bada zwyczaje i nawyki żywieniowe, aby w pełni zrozumieć potrzeby i oczekiwania klientów.

Opinie

0,0 średnia ocena klientów
0 0 5 0
Ten produkt nie posiada jeszcze opinii.
Bądź pierwszym i Dodaj własną opinię