Misa z uchwytem Kahla COUTURE Gold - Black 0,6 l

152967A87051 Kahla Kahla
90.00 PLN
90,00 zł
Dostawa +14,90 zł
Wysyłka NATYCHMIAST / Jest w magazynie
Odbierz w salonie w Krakowie: w następnym dniu
Dostępne tylko: 1 szt. Więcej nie będzie.
Zamów przez tel. 123 124 000 lub email bok@czerwonamaszyna.pl

Specyfikacja i dane techniczne

Kod producenta
152967A87051
Wymiary
Pojemność 0,6 l
Materiały
Porcelana

Opis produktu

Piękna, duża misa z kolekcji Kahla Couture Gold - Black. Świetnie sprawdzi się na sałatkę, świeże truskawki ze śmietaną lub poranne musli. Z wygodnym do unoszenia uchwytem, który ozdobiono charakterystycznym dla tej kolekcji ornamentem w kolorach złota i czerni. Prezentuje się wyjątkowo i robi szczególne wrażenie w komplecie z innymi propozycjami Couture.

Naczynia eleganckiej kolekcji Kahla Couture to idealne połączenie bogatego wzornictwa, przyjemności dotyku porcelany i efektu, jaki na zastawionym stole tworzą poszczególne naczynia. Nie bez powodu mottem tych porcelanowych dzieł są słowa: „Luksus ma jedno imię: Kahla Couture!”.

Marka

Fabryka Kahla od ponad 160 lat wytwarza porcelanowe cuda w niemieckiej Turyngii. Porcelana dla zmysłów - takim hasłem dziś charakteryzuje swoje produkty. Bogata oferta zróżnicowanych linii sprawia że klienci z całego świata znajdują w niej przedmioty idealnie dopasowane do swojego stylu. Świetności form towarzyszy rzadko spotykana jakość wykonania i użycie najlepszych innowacyjnych technologii. Kahla produkuje wyłącznie w Niemczech i zwraca baczną uwagę na aspekty ekologiczne.

Sklep Czerwona Maszyna prowadzi wyprzedaż stanów magazynowych marki - zapraszamy do zakupu pełnowartościowych produktów w atrakcyjnych cench!

Projektant

Barbara Schmidt pecjalizuje się w projektowaniu porcelany. Jej prace charakteryzują się minimalistycznymi formami oraz bardzo subtelnym wykończeniem. Najczęściej sięga po jasną, stonowaną kolorystykę. Od 1991 r. współpracuje z marką Kahla, tworząc przedmioty, który zyskują miano ponadczasowych. Jej zdaniem dobry produkt wymaga zaangażowania w jego realizację oraz skupienia się na oczekiwaniach potencjalnego klienta. Schmidt inspiruje się skandynawskim stylem, japońską tradycją rzemieślniczą oraz swoimi własnymi obserwacjami. Bada zwyczaje i nawyki żywieniowe, aby w pełni zrozumieć potrzeby i oczekiwania klientów.

Opinie

0,0 średnia ocena klientów
0 0 5 0
Ten produkt nie posiada jeszcze opinii.
Bądź pierwszym i Dodaj własną opinię