Mlecznik Kahla Centuries Epoque 300 ml, white

301015A90030 Kahla Kahla
67.00 PLN
67,00 zł
Dostawa +14,90 zł
Wysyłka NATYCHMIAST / Jest w magazynie
Odbierz w salonie w Krakowie: w następnym dniu
Dostępne tylko: 2 szt. Więcej nie będzie.
Zamów przez tel. 123 124 000 lub email bok@czerwonamaszyna.pl

Specyfikacja i dane techniczne

Kod producenta
301015A90030
Wymiary
Pojemność 300 ml
Materiały
Porcelana
Zastosowanie

Opis produktu

Elegancki 300 ml mlecznik w porcelanowym wydaniu od mamrki Kahla z kolekcji Centuries Epoque. Pięknie wyprofilowany - można go unieść za fantazyjne uszko, lub trzymać całą dłonią (jest bardzo przyjemny w dotyku). Smukły dzióbek pomoże odmierzyć idealną porcję mleka do kawy, lub angielskiej herbaty.
Porcelana Centuries Epoque to wyjątkowe połączenie tradycyjnej, śnieżnej bieli z motywami artystycznymi we wzorach i zdobieniach. Uwagę przyciągają piękne akcenty z czasów świetności stylu pałacowego. Doskonały na przyjęcia rodzinne, eleganckie obiady i codzienne posiłki w miejscach, które słyną z dobrego smaku.

Marka

Fabryka Kahla od ponad 160 lat wytwarza porcelanowe cuda w niemieckiej Turyngii. Porcelana dla zmysłów - takim hasłem dziś charakteryzuje swoje produkty. Bogata oferta zróżnicowanych linii sprawia że klienci z całego świata znajdują w niej przedmioty idealnie dopasowane do swojego stylu. Świetności form towarzyszy rzadko spotykana jakość wykonania i użycie najlepszych innowacyjnych technologii. Kahla produkuje wyłącznie w Niemczech i zwraca baczną uwagę na aspekty ekologiczne.

Sklep Czerwona Maszyna prowadzi wyprzedaż stanów magazynowych marki - zapraszamy do zakupu pełnowartościowych produktów w atrakcyjnych cench!

Projektant

Barbara Schmidt pecjalizuje się w projektowaniu porcelany. Jej prace charakteryzują się minimalistycznymi formami oraz bardzo subtelnym wykończeniem. Najczęściej sięga po jasną, stonowaną kolorystykę. Od 1991 r. współpracuje z marką Kahla, tworząc przedmioty, który zyskują miano ponadczasowych. Jej zdaniem dobry produkt wymaga zaangażowania w jego realizację oraz skupienia się na oczekiwaniach potencjalnego klienta. Schmidt inspiruje się skandynawskim stylem, japońską tradycją rzemieślniczą oraz swoimi własnymi obserwacjami. Bada zwyczaje i nawyki żywieniowe, aby w pełni zrozumieć potrzeby i oczekiwania klientów.

Opinie

0,0 średnia ocena klientów
0 0 5 0
Ten produkt nie posiada jeszcze opinii.
Bądź pierwszym i Dodaj własną opinię