Spodek Kahla touch! FIVE SENSES black 11 cm

393500A24003 Kahla Kahla
41.65 PLN
Tego produktu nie ma już w naszej ofercie. Został wycofany.

Specyfikacja i dane techniczne

Kod producenta
393500A24003
Wymiary
Długość 11 cm
Materiały
Porcelana

Opis produktu

Pomysłowy spodek pod filiżankę - z wyraźnie zaznaczonym miejscem jej ustawienia. Szerszy brzeg pozwoli wygodnie przenieść spodek z gorącym napojem na zastawiony stół. Doskonała opływowość.

Kolekcja Kahla Touch! Five Senses black to porcelana, której aksamitnej powierzchni z dekoracyjnym, czarnym motywem dotyka się z przyjemnością! Pobudza pięć zmysłów, które decydują o tym, że można ją naprawdę pokochać. Zachwycająca dla oczu, przyjemna w dotyku, wydobywająca pełnię smaku podawanych w niej potraw i zatrzymująca ich aromaty w swoim wnętrzu. Niezwykła forma, idealna gładkość i zaskakujące współgranie funkcjonalności z dekoracyjnością to jej podstawowe zalety. Obsypywana na całym świecie nagrodami za formę, wyjątkowy design i sztukę dekoracji (m.in. Francja, Niemcy, Szanghaj, USA).

Można bezpiecznie używać w mikrofalówce i zmywarce.

Marka

Fabryka Kahla od ponad 160 lat wytwarza porcelanowe cuda w niemieckiej Turyngii. Porcelana dla zmysłów - takim hasłem dziś charakteryzuje swoje produkty. Bogata oferta zróżnicowanych linii sprawia że klienci z całego świata znajdują w niej przedmioty idealnie dopasowane do swojego stylu. Świetności form towarzyszy rzadko spotykana jakość wykonania i użycie najlepszych innowacyjnych technologii. Kahla produkuje wyłącznie w Niemczech i zwraca baczną uwagę na aspekty ekologiczne.

Sklep Czerwona Maszyna prowadzi wyprzedaż stanów magazynowych marki - zapraszamy do zakupu pełnowartościowych produktów w atrakcyjnych cench!

Projektant

Barbara Schmidt pecjalizuje się w projektowaniu porcelany. Jej prace charakteryzują się minimalistycznymi formami oraz bardzo subtelnym wykończeniem. Najczęściej sięga po jasną, stonowaną kolorystykę. Od 1991 r. współpracuje z marką Kahla, tworząc przedmioty, który zyskują miano ponadczasowych. Jej zdaniem dobry produkt wymaga zaangażowania w jego realizację oraz skupienia się na oczekiwaniach potencjalnego klienta. Schmidt inspiruje się skandynawskim stylem, japońską tradycją rzemieślniczą oraz swoimi własnymi obserwacjami. Bada zwyczaje i nawyki żywieniowe, aby w pełni zrozumieć potrzeby i oczekiwania klientów.

Opinie

0,0 średnia ocena klientów
0 0 5 0
Ten produkt nie posiada jeszcze opinii.
Bądź pierwszym i Dodaj własną opinię