Talerz deserowy Kahla Elixyr Illusion 22 cm

153475A70862C Kahla
53.5500

Special Price 53,55 zł

Normalna cena: 63,00 zł

Dostawa +14,90 zł
Wysyłka NATYCHMIAST / Jest w magazynie
Odbierz w salonie w Krakowie: w następnym dniu
Dostępne tylko: 3 szt. Więcej nie będzie.
Zamów przez tel. 12 312 4000 lub email bok@czerwonamaszyna.pl

Specyfikacja i dane techniczne

Kod producenta
153475A70862C
Wymiary
Dłuższy bok 22 cm
Materiały
Porcelana
Zastosowanie

Opis produktu

Oryginalny, pięknie wykonany talerz deserowy kolekcji „Illusion” – jego charakterystyczne profilowanie (krągłości brzegów i kąt padania światła) sprawiają, że patrząc na niego nie jest się pewnym czy jest płytki czy głęboki. Bardzo efektownie wygląda na stole i jest niezwykle przyjemny w dotyku!
Kahla- porcelana tworzona dla zmysłów! Produkowana w niemieckiej Turyngii z zachowaniem najwyższych norm jakości....
Oryginalny, pięknie wykonany talerz deserowy kolekcji „Illusion” – jego charakterystyczne profilowanie (krągłości brzegów i kąt padania światła) sprawiają, że patrząc na niego nie jest się pewnym czy jest płytki czy głęboki. Bardzo efektownie wygląda na stole i jest niezwykle przyjemny w dotyku!
Kahla- porcelana tworzona dla zmysłów! Produkowana w niemieckiej Turyngii z zachowaniem najwyższych norm jakości.

Marka

Fabryka Kahla od ponad 160 lat wytwarza porcelanowe cuda w niemieckiej Turyngii. Porcelana dla zmysłów - takim hasłem dziś charakteryzuje swoje produkty. Bogata oferta zróżnicowanych linii sprawia że klienci z całego świata znajdują w niej przedmioty idealnie dopasowane do swojego stylu. Świetności form towarzyszy rzadko spotykana jakość wykonania i użycie najlepszych innowacyjnych technologii. Kahla produkuje wyłącznie w Niemczech i zwraca baczną uwagę na aspekty ekologiczne.

Projektant

Specjalizuje się w projektowaniu porcelany. Jej prace charakteryzują się minimalistycznymi formami oraz bardzo subtelnym wykończeniem. Najczęściej sięga po jasną, stonowaną kolorystykę. Od 1991 r. współpracuje z marką Kahla, tworząc przedmioty, który zyskują miano ponadczasowych. Jej zdaniem dobry produkt wymaga zaangażowania w jego realizację oraz skupienia się na oczekiwaniach potencjalnego klienta. Schmidt inspiruje się skandynawskim stylem, japońską tradycją rzemieślniczą oraz swoimi własnymi obserwacjami. Bada zwyczaje i nawyki żywieniowe, aby w pełni zrozumieć potrzeby i oczekiwania klientów.

Opinie

0,0 średnia ocena klientów
0 0 5 0
Ten produkt nie posiada jeszcze opinii.
Bądź pierwszym i Dodaj własną opinię