Talerz do zupy Kahla FIVE SENSES white 21 cm

393456A90039 Kahla Kahla
21.12 PLN
Tego produktu nie ma już w naszej ofercie. Został wycofany.

Specyfikacja i dane techniczne

Kod producenta
393456A90039
Wymiary
Długość 21 cm
Materiały
Porcelana
Zastosowanie

Opis produktu

Nadzwyczajnie zaprojektowany talerz do zupy z kolekcji Kahla FIVE SENSES, białym kolorze. Pozwoli na chwilę obiadowego zapomnienia i zachwyt nad smakiem podawanej w nim zupy. Blask porcelanowej jakości i wyjątkowy sposób na oprawę obiadu.

Kolekcja Kahla Five Senses white to śnieżnobiała porcelana stworzona dla zmysłów. Zachwycająca dla oczu, przyjemna w dotyku, wydobywająca pełnię smaku podawanych w niej potraw i zatrzymująca ich aromaty w swoim wnętrzu. Nie bez powodu mówi się, że to prawdziwy kabriolet wśród naczyń: niezwykła forma, idealna gładkość i zaskakująca funkcjonalność to jej podstawowe zalety. Obsypywana nagrodami za wyjątkowy design i niezwykłą formę.
Naturalnie piękna, szalenie zmysłowa.

Można bezpiecznie używać w mikrofalówce, zmywarce i piekarniku.

Kolekcja: Kahla FIVE SENSES

Zobacz kolekcję

Marka

Fabryka Kahla od ponad 160 lat wytwarza porcelanowe cuda w niemieckiej Turyngii. Porcelana dla zmysłów - takim hasłem dziś charakteryzuje swoje produkty. Bogata oferta zróżnicowanych linii sprawia że klienci z całego świata znajdują w niej przedmioty idealnie dopasowane do swojego stylu. Świetności form towarzyszy rzadko spotykana jakość wykonania i użycie najlepszych innowacyjnych technologii. Kahla produkuje wyłącznie w Niemczech i zwraca baczną uwagę na aspekty ekologiczne.

Sklep Czerwona Maszyna prowadzi wyprzedaż stanów magazynowych marki - zapraszamy do zakupu pełnowartościowych produktów w atrakcyjnych cench!

Projektant

Barbara Schmidt pecjalizuje się w projektowaniu porcelany. Jej prace charakteryzują się minimalistycznymi formami oraz bardzo subtelnym wykończeniem. Najczęściej sięga po jasną, stonowaną kolorystykę. Od 1991 r. współpracuje z marką Kahla, tworząc przedmioty, który zyskują miano ponadczasowych. Jej zdaniem dobry produkt wymaga zaangażowania w jego realizację oraz skupienia się na oczekiwaniach potencjalnego klienta. Schmidt inspiruje się skandynawskim stylem, japońską tradycją rzemieślniczą oraz swoimi własnymi obserwacjami. Bada zwyczaje i nawyki żywieniowe, aby w pełni zrozumieć potrzeby i oczekiwania klientów.

Opinie

0,0 średnia ocena klientów
0 0 5 0
Ten produkt nie posiada jeszcze opinii.
Bądź pierwszym i Dodaj własną opinię