Zwroty i reklamacje
Szybka ścieżka
- Sprawdź status zgłoszenia zwrotu/reklamacji (wymagane logowanie)
Łatwe zwroty
Czerwona Maszyna sprzedaje rzeczy wybrane, piękne i wysokiej jakości. Mamy więc nadzieję, że będą Państwo zawsze zadowoleni z zakupu.
W sytuacji, gdy wybrany przedmiot nie do końca będzie spełniał Państwa oczekiwania - możecie Państwo go zwrócić, wypełniając formularz zwrotu na stronie, lub wymienić zakupiony towar bez kłopotliwych warunków z naszej strony.
Z prawa zwrotu mogą korzystać konsumenci, w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta.
Czytaj więcej o prawie odstąpienia od umowy
Jak zwrócić przedmiot najszybciej i najsprawniej?
- Zgłoś zwrot w sklepie.
Jeśli posiadasz u nas konto - zaloguj się, wyświetl stronę zamówienia z przedmiotem który chcesz zwrócić i kliknij w link Formularz reklamacji/zwrotu.
Sprawdź czy dane w formularzu są poprawne i wyślij zgloszenie.
Jeśli nie posiadasz nas konta, przygotuj numer zamówienia i kliknij w link poniżej:
- Oczekuj na potwierdzenie.
Dział Zwrotów i Reklamacji potwierdzi Twoje zgłoszenie i prześle dalsze instrukcje.
Termin zwrotu
Polskie prawo przewiduje możliwość odstąpienia od umowy zakupu towaru w sklepie internetowym w ciągu 14 dni od daty dostawy. Dla Twojej wygody wydłużamy termin zwrotu do 30 dni.
Zwracane produkty
Zwracane produkty nie powinny być używane. Powinny być kompletne i zwrócone w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu firmowym producenta (jeżeli takie było) wraz z dodatkowym wyposażeniem i instrukcjami.
Może się zdarzyć, że oryginalne opakowania ulegną zagubieniu lub zniszczeniu. W takiej sytuacji możliwy jest zwrot poprzez odstąpienie od umowy, jednak w Czerwonej Maszynie będziemy zmuszeni potrącić z kwoty zwrotu ewentualny spadek wartości towaru. Każdy nietypowy przypadek prosimy omówić z naszym Biurem Obsługi Klienta (e-mail: reklamacje@czerwonamaszyna.pl , tel. 123 124 000).
Gdy zamówienie składało się z kilku przedmiotów - możliwy jest także zwrot tylko niektórych z nich.
Zwrotna przesyłka
Zwrotną przesyłkę przygotuj po otrzymaniu potwierdzenia zgłoszenia zwrotu.
Przesyłkę wyślij na swój koszt na adres:
Czerwona Maszyna
ul. Łukasiewicza 3
31-429 Kraków
Do opakowania włóż koniecznie etykietę zwrotu wydrukowaną wg instrukcji otrzymanej w potwierdzeniu zgłoszenia.
To bardzo ważne! Nasz magazyn przyjmuje kilkadziesiąt przesyłek dziennie. Brak etykiety zwrotu utrudni identyfikację przesyłki zwrotnej, tym samym opóźni znacząco przyjęcie Twojego zwrotu.
W celu obniżenia ryzyka uszkodzeń radzimy skorzystać z przesyłki kurierskiej oraz z opakowania, w którym zamówienie było dostarczone.
Proszę szczególnie zwrócić uwagę na pakowanie przedmiotów delikatnych. Samo poinformowanie kuriera, że przesyłka zawiera np. szkło lub ceramikę niewiele daje, ponieważ w praktyce paczki w transporcie traktowane są tak samo. Paczki mogą być składowane w wielu poziomach (z naszą na spodzie) lub mogą być uderzone rogiem innej paczki. Dlatego należy przestrzegać zasady, by przedmioty wewnątrz paczki nie znajdowały się bliżej ścianek zewnętrznego pudełka niż 4-5 cm. Przedmioty wewnątrz paczki powinny być unieruchomione. List przewozowy (druk wypełniany wspólnie z kurierem) powinien zawierać informację "Uwaga szkło".
Zwrot pieniędzy
Zwrot pieniędzy odbywa się na konto lub kartę z której dokonano wpłaty, lub na konto przez Ciebie wskazane. Czerwona Maszyna zwraca pieniądze niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki z etykietą zwrotu i po otrzymaniu pierwotnej wpłaty.
Koszt usługi pakowania na prezent nie jest zwracany.
W przypadku, gdy zwracany towar zostanie odesłany przesyłką opłaconą przez Czerwoną Maszynę, koszt tego transportu zostanie potrącony z kwoty zwrotu.
Reklamacje
Przed zapakowaniem paczek nasi pracownicy dokładnie sprawdzają czy wysyłane przedmioty są kompletne i w pełni funkcjonalne. Stanowiska weryfikacyjne są objęte monitoringiem wizyjnym, a cały proces jest kontrolowany przez pracownika Działu Jakości. Może jednak się zdarzyć, że towar posiada wady ukryte, niewidoczne w momencie sprzedaży.
Jak zgłosić reklamację najszybciej i najsprawniej?
- Wypełnij zgłoszenie reklamacji.
Jeśli posiadasz u nas konto - zaloguj się, wyświetl stronę zamówienia z przedmiotem który chcesz zareklamować i kliknij w link Formularz reklamacji/zwrotu.
Sprawdź czy dane w formularzu są poprawne, opisz przyczynę reklamacji i wyślij zgłoszenie.
Jeśli nie posiadasz u nas konta - przygotuj numer zamówienia i kliknij w link poniżej:
Zgłoszenie zwrotu/reklamacji bez logowania - Oczekuj na potwierdzenie.
Dział Zwrotów i Reklamacji potwierdzi Twoje zgłoszenie i prześle dalsze instrukcje.
Szczegółowe uprawnienia Klientów dotyczące rękojmi opisuje nasz Regulamin.