Filiżanka do macchiato ze spodkiem Kahla ELIXYR Liquid Red 350 ml

ZESTAW_LIQUID_RED_350_ML Kahla Kahla
61.50 PLN
Tego produktu nie ma już w naszej ofercie. Został wycofany.

Specyfikacja i dane techniczne

Kod producenta
ZESTAW_LIQUID_RED_350_ML
Wymiary
Pojemność filiżanki: 350 ml
spodek: 18 cm
Materiały
Porcelana
Zastosowanie

Opis produktu

Wysoka filiżanka do idealnego macchiato! Dzięki porcelanowej doskonałości wykonania, opływowym kształtom i wygodnemu uchwytowi - stanowi wysmakowaną oprawę do macchiato. W zestawie ze spodkiem.

Kolekcja Kahla Elixyr Liquid Red to śnieżnobiała porcelana finezyjnie muśnięta czerwienią. Delikatny wzorek stanowi piękne dopełnienie dekoracji stołu. To kolekcja stworzona z potrzeby dotykania piękna! Odrobina luksusu w niezwykłej, porcelanowej formie. Wyróżniają ją płynne linie, gładkie kształty, symetria przeplatana z asymetrią, elementy geometryczne doskonale współgrające z nastrojami organicznymi. Idealna lekkość i harmonia na stole.
Wrażenie aksamitnego dotyku!

Można bezpiecznie używać w mikrofalówkach, zmywarkach i piekarnikach.

Kolekcja: Kahla ELIXYR

Zobacz kolekcję

Marka

Fabryka Kahla od ponad 160 lat wytwarza porcelanowe cuda w niemieckiej Turyngii. Porcelana dla zmysłów - takim hasłem dziś charakteryzuje swoje produkty. Bogata oferta zróżnicowanych linii sprawia że klienci z całego świata znajdują w niej przedmioty idealnie dopasowane do swojego stylu. Świetności form towarzyszy rzadko spotykana jakość wykonania i użycie najlepszych innowacyjnych technologii. Kahla produkuje wyłącznie w Niemczech i zwraca baczną uwagę na aspekty ekologiczne.

Sklep Czerwona Maszyna prowadzi wyprzedaż stanów magazynowych marki - zapraszamy do zakupu pełnowartościowych produktów w atrakcyjnych cench!

Projektant

Barbara Schmidt pecjalizuje się w projektowaniu porcelany. Jej prace charakteryzują się minimalistycznymi formami oraz bardzo subtelnym wykończeniem. Najczęściej sięga po jasną, stonowaną kolorystykę. Od 1991 r. współpracuje z marką Kahla, tworząc przedmioty, który zyskują miano ponadczasowych. Jej zdaniem dobry produkt wymaga zaangażowania w jego realizację oraz skupienia się na oczekiwaniach potencjalnego klienta. Schmidt inspiruje się skandynawskim stylem, japońską tradycją rzemieślniczą oraz swoimi własnymi obserwacjami. Bada zwyczaje i nawyki żywieniowe, aby w pełni zrozumieć potrzeby i oczekiwania klientów.

Opinie

0,0 średnia ocena klientów
0 0 5 0
Ten produkt nie posiada jeszcze opinii.
Bądź pierwszym i Dodaj własną opinię