Filiżanka do espresso ze spodkiem Kahla touch! FIVE SENSES pink 90 ml

393621A24016C Kahla Kahla
87.50 PLN

Special Price 87,50 zł

Normalna cena: 125,00 zł

Dostawa +14,90 zł
Wysyłka NATYCHMIAST / Jest w magazynie
Odbierz w salonie w Krakowie: w następnym dniu
Dostępne tylko: 2 szt. Więcej nie będzie.
Zamów przez tel. 12 312 4000 lub email bok@czerwonamaszyna.pl

Specyfikacja i dane techniczne

Kod producenta
393621A24016C
Wymiary
Pojemność: 90 ml
Materiały
Porcelana
Zastosowanie

Opis produktu

Dotknij i poczuj! Niezwykła filiżanka do espresso z kolekcji Kahla touch! FIVE SENSES. Poza wykonaniem z pięknej porcelany zachwyca różowym uszkiem, w które wtłoczono aksamitną w dotyku tkaninę otulającą palce i sprawiającą, że unosi się ją szalenie przyjemnie. Identyczny dodatek również na podstawce – to dzięki niemu ryzyko przesuwania się filiżanki wyeliminowano do zera! Można myć w zmywarkach.

Kahla – porcelana warta grzechu. Wielokrotnie nagradzana za nieziemski design. Pakowana w pudełeczko, które można od razu podarować w prezencie.

Marka

Fabryka Kahla od ponad 160 lat wytwarza porcelanowe cuda w niemieckiej Turyngii. Porcelana dla zmysłów - takim hasłem dziś charakteryzuje swoje produkty. Bogata oferta zróżnicowanych linii sprawia że klienci z całego świata znajdują w niej przedmioty idealnie dopasowane do swojego stylu. Świetności form towarzyszy rzadko spotykana jakość wykonania i użycie najlepszych innowacyjnych technologii. Kahla produkuje wyłącznie w Niemczech i zwraca baczną uwagę na aspekty ekologiczne.

Sklep Czerwona Maszyna prowadzi wyprzedaż stanów magazynowych marki - zapraszamy do zakupu pełnowartościowych produktów w atrakcyjnych cench!

Projektant

Barbara Schmidt pecjalizuje się w projektowaniu porcelany. Jej prace charakteryzują się minimalistycznymi formami oraz bardzo subtelnym wykończeniem. Najczęściej sięga po jasną, stonowaną kolorystykę. Od 1991 r. współpracuje z marką Kahla, tworząc przedmioty, który zyskują miano ponadczasowych. Jej zdaniem dobry produkt wymaga zaangażowania w jego realizację oraz skupienia się na oczekiwaniach potencjalnego klienta. Schmidt inspiruje się skandynawskim stylem, japońską tradycją rzemieślniczą oraz swoimi własnymi obserwacjami. Bada zwyczaje i nawyki żywieniowe, aby w pełni zrozumieć potrzeby i oczekiwania klientów.

Opinie

0,0 średnia ocena klientów
0 0 5 0
Ten produkt nie posiada jeszcze opinii.
Bądź pierwszym i Dodaj własną opinię