Filiżanka do cappuccino Kahla Centuries Epoque white 250 ml, baroque

304762A90030 Kahla Kahla
34.00 PLN
Tego produktu nie ma już w naszej ofercie. Został wycofany.

Specyfikacja i dane techniczne

Kod producenta
304762A90030
Wymiary
Pojemność 250 ml
Materiały
Porcelana
Zastosowanie

Opis produktu

Uwodzi smakiem! Piękna filiżanka z filigranowym uszkiem prosto z barokowego pałacu. Idealnie opływowe kształty i brzegi lekko rozszerzające się ku górze sprawiają, że jest szalenie przyjemna w dotyku.
Porcelana Centuries Epoque White to wyjątkowe połączenie tradycyjnej, śnieżnej bieli z motywami historycznymi i artystycznymi we wzorach, zdobieniach i stylowych uszkach. Piękne akcenty z czasów świetności stylu barokowego sprawiają, że z porcelany Kahla pije się z przyjemnością. Doskonała na przyjęcia rodzinne, eleganckie obiady i codzienne posiłki w miejscach, które słyną z dobrego smaku.

Kolekcja: Kahla Centuries

Zobacz kolekcję

Marka

Fabryka Kahla od ponad 160 lat wytwarza porcelanowe cuda w niemieckiej Turyngii. Porcelana dla zmysłów - takim hasłem dziś charakteryzuje swoje produkty. Bogata oferta zróżnicowanych linii sprawia że klienci z całego świata znajdują w niej przedmioty idealnie dopasowane do swojego stylu. Świetności form towarzyszy rzadko spotykana jakość wykonania i użycie najlepszych innowacyjnych technologii. Kahla produkuje wyłącznie w Niemczech i zwraca baczną uwagę na aspekty ekologiczne.

Sklep Czerwona Maszyna prowadzi wyprzedaż stanów magazynowych marki - zapraszamy do zakupu pełnowartościowych produktów w atrakcyjnych cench!

Projektant

Barbara Schmidt pecjalizuje się w projektowaniu porcelany. Jej prace charakteryzują się minimalistycznymi formami oraz bardzo subtelnym wykończeniem. Najczęściej sięga po jasną, stonowaną kolorystykę. Od 1991 r. współpracuje z marką Kahla, tworząc przedmioty, który zyskują miano ponadczasowych. Jej zdaniem dobry produkt wymaga zaangażowania w jego realizację oraz skupienia się na oczekiwaniach potencjalnego klienta. Schmidt inspiruje się skandynawskim stylem, japońską tradycją rzemieślniczą oraz swoimi własnymi obserwacjami. Bada zwyczaje i nawyki żywieniowe, aby w pełni zrozumieć potrzeby i oczekiwania klientów.

Opinie

0,0 średnia ocena klientów
0 0 5 0
Ten produkt nie posiada jeszcze opinii.
Bądź pierwszym i Dodaj własną opinię