Filiżanka Kahla Centuries Epoque white 200 ml, art noveau

304769A90030 Kahla Kahla
36.00 PLN
36,00 zł
Dostawa +14,90 zł
Wysyłka: natychmiast. Produkt dostępny w magazynie
Odbierz w salonie w Krakowie: w następnym dniu
Dostępne tylko: 1 szt. Więcej nie będzie.
Zamów przez tel. 123 124 000 lub email bok@czerwonamaszyna.pl

Specyfikacja i dane techniczne

Kod producenta
304769A90030
Wymiary
Pojemność 200 ml
Materiały
Porcelana
Zastosowanie

Opis produktu

Filigranowy sposób na pyszną, zieloną herbatę lub małą kawę! Subtelna filiżanka Kahla Centuries Epoque z idealnym uszkiem i opływową dla ust linią brzegową.
Porcelana Centuries Epoque to wyjątkowe połączenie tradycyjnej, śnieżnej bieli z motywami historycznymi i artystycznymi we wzorach, zdobieniach i stylowych uszkach. Piękne akcenty z czasów świetności stylu art noveau sprawiają, że z porcelany Kahla pije się z przyjemnością. Doskonała na przyjęcia rodzinne, eleganckie obiady i codzienne posiłki w miejscach, które słyną z dobrego smaku.

Marka

Fabryka Kahla od ponad 160 lat wytwarza porcelanowe cuda w niemieckiej Turyngii. Porcelana dla zmysłów - takim hasłem dziś charakteryzuje swoje produkty. Bogata oferta zróżnicowanych linii sprawia że klienci z całego świata znajdują w niej przedmioty idealnie dopasowane do swojego stylu. Świetności form towarzyszy rzadko spotykana jakość wykonania i użycie najlepszych innowacyjnych technologii. Kahla produkuje wyłącznie w Niemczech i zwraca baczną uwagę na aspekty ekologiczne.

Sklep Czerwona Maszyna prowadzi wyprzedaż stanów magazynowych marki - zapraszamy do zakupu pełnowartościowych produktów w atrakcyjnych cench!

Projektant

Barbara Schmidt pecjalizuje się w projektowaniu porcelany. Jej prace charakteryzują się minimalistycznymi formami oraz bardzo subtelnym wykończeniem. Najczęściej sięga po jasną, stonowaną kolorystykę. Od 1991 r. współpracuje z marką Kahla, tworząc przedmioty, który zyskują miano ponadczasowych. Jej zdaniem dobry produkt wymaga zaangażowania w jego realizację oraz skupienia się na oczekiwaniach potencjalnego klienta. Schmidt inspiruje się skandynawskim stylem, japońską tradycją rzemieślniczą oraz swoimi własnymi obserwacjami. Bada zwyczaje i nawyki żywieniowe, aby w pełni zrozumieć potrzeby i oczekiwania klientów.

Opinie

0,0 średnia ocena klientów
0 0 5 0
Ten produkt nie posiada jeszcze opinii.
Bądź pierwszym i Dodaj własną opinię